سایت و سئو

وبسایت لازم است؟

مسلم لزوم استفاده از بستر برای معرفی در هر زمینه ای می تواند برای هر تولید کننده ای جذاب باشد. جدا از جذابیت دیده شدن مسئله ای است که تمام تولید کنندگان محصول و ارائه دهندگان خدمات به آن نیازمندند. اما مسئله اصلی این است که فضای مجازی آن هم از نوع وبسایت چقدر می تواند مورد استفاده یک شرکت یا حتی کسب و کار های کوچک تر قرار بگیرد.

نکته دقیقاً دیده شدن است. برندینگ، ارتباطات و فروش

اما رسیدن به این اهداف مستلزم چیست؟

باز برگزدیم به این نکته آیا سایت به برندینگ کمک می کند یا نه؟وبسایت در حقیقت در بستر اینترنت آمده تا کسب و کار شما را به کسانی که نمی توانند تا دفتر کار شما بیاییند معرفی کند. پس گام اول معرفی شدن در همه جای دنیا بدون حضور است. پس در گام اول یک دفتر کار مجازی، فقط و فقط شما صاحب مادی و معنوی آن هستید. در نظر بگیرید یک بازرگان ایرانی برای خرید از یک محصول از کشور هند چکار می کند؟

شاید برای شروع سایت شرکت هندی را بررسی کند و از طریق ایمیل با آن ها وارد مذاکره شود. البته این در صورتی اتفاق می افتد که شرکت هند هوشمندی به خرج داده باشد و دو فاکتور اساسی را رعایت کرده باشد:

1- سایتی که طراحی کرده حتماً به زبان بین المللی باشد.

2- بر روی تولید محتوای سایت و سئوی آن کار کرده باشد.

طراحی سایت کافی نیست، یک سایت درست مثل یک دفتر کار یا فروشگاه هزینه های مختلف دارد، مثلا سئو و مقالات آن

سئو

طراحی سایت کافی نیست، یک سایت درست مثل یک دفتر کار یا فروشگاه هزینه های مختلف دارد، مثلا سئو و مقالات آن

سایت

برای شروع هیچگاه دیر نیست، مثلا همین الان به جمع دارندگان سایت بپیوندید و از مزایای دهکده جهانی بهره ببرید.

سایت بهتر است یا شبکه های اجتماعی؟

     اساس شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال اینها در ابتدا برای شخصیت های حقیقی و کاراکتر های واقعی بود، اما رفته رفته این امکان فراهم شد تا مشاغل، سازمان ها و نهاد ها هم در آنها صفحه ایجاد کنند. البته این مسئله سبب نشد تا این دسته از جامعه از داشتن وبسایت صرف نظر کنند. هر چند داشتن صفحه در یک پلتفرم مثل اینستاگرام باعث تعامل بین مخاطب و شما می شود اما باید این نکته را در نظر گرفت در نهایت زمین بازی به نام شخص دیگری است و اوست که قوانین بازی را مشخص می کند، اما در وبسایت شما این شما هستید که قوانین را مشخص می کنید و همه موظفند از آن اطاعت کنند.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. خط مشی کوکی